Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

segunda-feira, 27 de fevereiro de 2012

Αντώνης Ρέμος-Δεν υπάρχει μετά-Antonis Vardis-Den yparxei meta

Δεν υπάρχει μετά    
Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική:
 Christian Bouclier & Francois Berheim
Πρώτη εκτέλεση:
 Αντώνης Ρέμος

Βάζω δύναμη ξανά
και γυρίζω το κλειδί
μέσα μου όλα τα βουνά
κι έξω δρόμοι ανοιχτοί
ανοιχτοί...
Δε βυθίστηκε η γη
κι ας βυθίστηκα εγώ
συνεχίζεται η ζωή
και θα πρέπει να τη ζω
συνεχίζεται η ζωή
και θα πρέπει να τη ζω

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο

Μες στο δρόμο δυο σκυλιά
και δυο άνθρωποι αγκαλιά
κάτι ήξερε η ζωή
 
κι όλα τα 'φερε διπλά
διπλά..
Μόνος μου όμως πρέπει εγώ
ν' αγκαλιάσω το κενό
εύκολο είναι να το λες
δύσκολο είναι να το ζω
εύκολο είναι να το λες
δύσκολο είναι να το ζω

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο

Να ζήσω μου ζητάς
γιατί όλα είναι εδώ
όμως αγάπη μου
δεν είμαι εγώ..

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο



Não existe depois -




http://www.stixoi.info/skin/images/flags/greek.gif

Στίχοι:
 Νίκος Μωραΐτης
Μουσική:
 Christian Bouclier & Francois Berheim
Πρώτη εκτέλεση:
 Αντώνης Ρέμος

Βάζω δύναμη ξανά
και γυρίζω το κλειδί
μέσα μου όλα τα βουνά
κι έξω δρόμοι ανοιχτοί
ανοιχτοί...
Δε βυθίστηκε η γη
κι ας βυθίστηκα εγώ
συνεχίζεται η ζωή
και θα πρέπει να τη ζω
συνεχίζεται η ζωή
και θα πρέπει να τη ζω

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο

Μες στο δρόμο δυο σκυλιά
και δυο άνθρωποι αγκαλιά
κάτι ήξερε η ζωή
 
κι όλα τα 'φερε διπλά
διπλά..
Μόνος μου όμως πρέπει εγώ
ν' αγκαλιάσω το κενό
εύκολο είναι να το λες
δύσκολο είναι να το ζω
εύκολο είναι να το λες
δύσκολο είναι να το ζω

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο

Να ζήσω μου ζητάς
γιατί όλα είναι εδώ
όμως αγάπη μου
δεν είμαι εγώ..

Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
δεν υπάρχει χωρίς
στα μισά της ζωής
Δεν υπάρχει μετά
δεν υπάρχει
ζωή στον ενικό
εγώ δεν ζω
το μέλλον θέλει δυο
http://www.stixoi.info/skin/images/flags/portuguese.gif

Letra:
 Nikos Moraitis
Música:
 Christian Bouclier & Francois Berheim
Desempenho primeiro:
 Antonis Remos

Vou forte de novo
e viro a fechadura
dentro de mim todos os montes
e fora as ruas abertas
abertas...
Não se fundiu a terra
e você se fundiu em mim
continua a vida
e deverei vivê-la
continua a vida
e deverei vivê-la

Não existe depois
não existe
não existe sem
vida na metade
Não existe depois
não existe
uma vida singular
eu não vivo
no futuro, quero dois

Pela rua dois cachorros
e duas pessoas abraçadas
cada coisa sabe a vida
e tudo faz em dupla
dupla...
Só, eu fico
 
abraço o vazio
fácil é o que dizes
fácil demais por dizer
difícil de viver

Não existe depois
não existe
não existe sem
vida na metade
Não existe depois
não existe
uma vida singular
eu não vivo
no futuro, quero dois

Me pede para viver
porque tudo está aqui
como meu amor
não estou aqui

Não existe depois
não existe
não existe sem
vida na metade
Não existe depois
não existe
uma vida singular
eu não vivo
no futuro, quero dois

Nenhum comentário:

Postar um comentário