Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 3 de julho de 2011

Αννα Βισσι -Το Τρενο -Anna Vissi το Treno



O trem
brasil


Βρέθηκα μετά τον χωρισμό στο σταθμό, στο βαγόνι μου,
μια ζωή σε μια αποσκευή
τα νεκρά όνειρά μου,
ξάφνου εκεί μες στο συνωστισμό
μια φωνή τόσο γνώριμη,
μια φωνή που γίνεται κραυγή καθώς λέει το όνομά μου,
και το τρένο ξεκίνησε και εσύ πάλι μακριά μου.

Κι ηθέλα τόσα να σου πω
πως σ' αγαπώ να σου φωνάξω,
αχ να μπορούσα μια ζωή
σε μια στιγμή να την αλλάξω,
κι έγραψα το σ' αγαπώ στο τζάμι
και μόλις είδα που δάκρυσες,
έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι
γιατί καρδιά μου άργησες.

Τρέχουνε οι πόλεις κι οι σταθμοί
μα εσύ πάντα πλάι μου,
βλέπω την μορφή σου, μου μιλάς
σαν βροχή σαν αέρας,
θέλω να κατέβω στην στροφή
μα η φωνή μου σκορπίζεται,
θέλω να κατέβω στην στροφή
δεν μ' ακούει κανένας,
και το τρένο πια χάνεται
σαν το φως μιας ημέρας.

Κι ήθελα τόσα να σου πω
πως σ' αγαπώ να σου φωνάξω,
αχ να μπορούσα μια ζωή
σε μια στιγμή να την αλλάξω,
κι έγραψα το σ' αγαπώ στο τζάμι
και μόλις είδα που δάκρυσες,
έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι
γιατί καρδιά μου άργησες.
Encontrada depois da separação
Na estação em meu vagão
um vida em uma bagagem
e mortos meus sonhos
De repente aquilo na confusão
uma voz tão conhecida
uma voz que se torna um grito baixo
diz o meu nome,
e o trem parte e você mais
longe de mim.

E queria tanto a te dizer
E que te amo a te gritar
ah, se pudesse uma vida,
em um momento mudar
e escreveu eu te amo no vidro
e apenas vi chorar
porque meu coração tardou


Corro as cidades e as estações
Mas você sempre perto de mim
vejo a sua forma, a me dizer
como chuva, como vento
quero descer na curva
mas uma voz me rompe
Quero descer na curva
ninguém me escuta
e o trem vai
como a luz de um dia

E queria tanto a te dizer
E que te amo a te gritar
ah, se pudesse uma vida,
em um momento mudar
e escreveu eu te amo no vidro
e apenas vi chorar
porque meu coração tardou

Nenhum comentário:

Postar um comentário