Bem vindo Καλωρόσιμα

Καλος ήλθατε στο νέο βλογ για τηω ελληνιή μούσική, στίχοι στα ελληνικά γλωσσα και στα πορτογαλικά γλωσσα για όσους θέλουν να μάθουν την ελληνκή τραγούδια.

Bem vindo ao novo blog sobre a música grega. A Grécia possui uma das mais ricas produções musicais do mundo, com todos os gêneros culturais, do tradicional aos ritmos modernos com um toque que faz uma ponte entre oriente e ocidente.
e-mail: funchalmarco@hotmail.com

domingo, 24 de julho de 2011

Νότης Σφακιανάκης-Δεν είμαι σαν τους άλλους- notis Sfakianakis- Den eímai san tous állous



Νότης Σφακιανάκης-Δεν είμαι σαν τους άλλους
Πάψε πια να με συγκρίνεις με τον καθένα,
είναι άδικο να κρίνεις εσύ εμένα
κι αν τον έρωτά μου σβήνεις να ξέρεις ένα...

Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους,
τους δήθεν, τους μεγάλους
που τάχα σ' αγαπάνε...
Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους
που κάνουνε τους φίλους
και πίσω σου γελάνε...

Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω
και να ξέρεις δεν αλλάζω
έτσι ήμουν και έτσι θα'μαι..
Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου
και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου
σαν μικρό παιδί φοβάμαι...

Όσο θέλεις, πόνεσέ με,μη με λυπάσαι
σ' ένα τέλος άφησέ με και μη φοβάσαι..
μ' ένα αντίο σκότωσέ με,μα να θυμάσαι...

Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους,
τους δήθεν,τους μεγάλους
που τάχα σ' αγαπάνε...
Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους
που κάνουνε τους φίλους
και πίσω σου γελάνε...

Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω
και να ξέρεις δεν αλλάζω
έτσι ήμουν και έτσι θα'μαι..
Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου
και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου
σαν μικρό παιδί φοβάμαι...


tradução
Pare de me comparar com outros
injusto me julgar
e se meu amor apaga, saiba de uma coisa...

Eu não sou como os outros
assim chama os teus grandes
como dizem eu te amo…
Eu não sou como aqueles
como fazem teus amigos
e atrás de você riem…

Porque eu te amo e te grito
e saiba que não mudo
assim era e assim vai ser...
Porque eu te amo como a minha vida
e se você não está aqui comigo
como amarga criança eu temo...

Tanto você quer, me dói, piedade
com um fim me deixe e não temo
com um adeus me escute, mas lembre...

Eu não sou como os outros
assim chama os teus grandes
como dizem eu te amo…
Eu não sou como aqueles
como fazem teus amigos
e atrás de você riem…

Porque eu te amo e te grito
e saiba que não mudo
assim era e assim vai ser...
Porque eu te amo como a minha vida
e se você não está aqui comigo
como amarga criança eu temo...

Nenhum comentário:

Postar um comentário